rxlite membantu anda menurunkan berat badan

Citra Detox Pad

di CUbeauty...kami telah menambah 1 lagi produk iaitu Citra Detox Pad...

Apakah Citra Detox Pad?

Toksin ini adalah bahan buangan yang tidak berguna,tidak diperlukan malah kebanyakannya berbahaya kepada tubuh badan. Tahukah anda bahawa lebih 95% penyakit adalah disebabkan oleh kandungan toksin dalam badan yang tidak dapat dibuang. Kandungan toksin badan adalah dipengaruhi sepenuhnya oleh apa yang anda lakukan seharian termasuklan makan,mandi, minum dan juga bernafas. Bilangan toksin ini semakin hari semakin bertambah disebabkan oleh bilangannya yang masuk adalah lebih dari yang keluar. (bayangkan jika sampah yang rumah anda tidak perlukan jika disimpan, apa akan jadi selepas beberapa lama?) Apakah yang akan terjadi jika toksin didalam badan tidak dibuang?

  • Sengal-sengal otot dan sakit-sakit badan.
  • Gout
  • Kencing Manis/Diabetes
  • Migrain
  • Penyakit Kulit
Apakah fungsi Citra Detox Pad?

Tubuh badan anda sememangnya berkemampuan untuk menyingkirkan toksin secara semulajadi tetapi berdasarkan situasi pada masa ini dengan kualiti udara, kualiti air yang anda minum dan corak pemakanan yang anda ambil seharian, tubuh badan anda tidak mampu untuk mengeluarkan sepenuhnya toksin-toksin yang telah dikumpul melalui beberapa cara tadi. Jadi, Citra Anggun Jaya telah mengambil inisiatif dengan memperkenalkan produk terbaru iaitu CITRA DETOX PAD. Citra Detox Pad ini adalah formula berteknologi tinggi yang dicipta bagi membuang dan menyingkirkan toksin dari tubuh badan dengan cara yang paling ringkas,mudah dan tidak menyakitkan. Berdasarkan kajian yang telah dilakukan, lebih 65% bahan toksin yang terkumpul didalam tubuh dapat disingkirkan dalam masa 2 minggu sahaja dan anda akan rasa jauh lebih sihat selepas tempoh tersebut.

Secara ringkasnya, fungsi Citra Detox Pad adalah :-

  • Menyerap, membuang dan menyingkirkan toksin serta bahan buangan dalam tubuh badan.
  • Mengurangkan risiko diabetes dan darah tinggi.
  • Membantu badan lebih relaks dan tidur yang lebih berkualiti.
  • Melancarkan Peredaran Darah
  • Menguatkan Sistem Imunisasi
  • Kecergasan Fizikal dan Mental.
  • Menghilangkan sakit-sakit badan.
  • Membantu kearah kehidupan yang lebih baik dan sihat
Apakah Kandungan Citra Detox Pad?

Citra Detox Pad menggunakan 100% bahan semulajadi dan terbaik bagi menjalankan fungsi-fungsinya :-

Loquat leaves-Melarutkan lendir-lendir tebal yang memerangkap toksin dan bahan-bahan beracun dalam badan. Membebaskan anti-oksidan yang dapat meneutralkan toksin berbahaya disamping meningkatkan tahap imunisasi badan. Selain itu, dipercayai loquat leaves ini membantu dalam menggalakkan tubuh badan menghasilkan insulin semulajadi bagi melawan diabetes.

Bamboo Vinegar-Ia adalah antara bahan yang terbaik didunia bagi detoksifikasi dan menyerap toksin dari tubuh badan kita. Selain itu, ia boleh membantu menghilangkan jangkitan kulat pada kulit terutamanya pada kaki. Ia juga membantu melancarkan peredaran darah keseluruh tubuh badan.

Tourmaline-Menghasilkan Far Infrared Rays yang membantu melancarkan peredaran darah, menguatkan sistem imunisasi, melegakan stress dan migraine disamping menambahbaikkan kecerdasan minda. Ia juga membantu meningkatkan sistem buah pinggang dan hati.

Zeolite-Membantu menyeimbangkan PH dan Alkali pada tubuh badan. Memecahkan molekul-molekul zat besi (heavy metal) yang tidak baik untuk tubuh badan dan menyingkirkannya.

Cara Penggunaan

Gunakan Citra Detox Pad pada tapak kaki @ mana-mana bahagian yang terasa kurang selesa , sengal @ sakit seperti di bahu,siku, tangan, dada, lutut @ belakang badan. Biarkan pad di lekat semalaman & buang pada leesokkan harinya. Sesuai digunakan waktu malam ketika waktu sebelum tidur.

Citra Detox Pad akan menyerap & membuang toksin & bahan-bahan yang tidak di perlukan oleh tubuh.

Citra Detox Pad akan bertukar warna dari putih kepada kelabu, coklat ataupun hitam bergantung kepada jumlah toksin yang di serap dari tubuh.

Seelok-eloknya digunakan setiap hari selama 2 minggu yang pertama. Ini bagi proses membersihkan toksin yang telah lama berada dalam tubuh. & selepas itu sekali @ dua kali seminggu untuk kesihatan yang berpanjangan.

kandungan : 10 pad x 5gm

harga RM50 termasuk kos pos!!!

 
http://www.blogger.com/html?blogID=3474171814412705202