rxlite membantu anda menurunkan berat badan

TERMA & SYARAT

TEMPAHAN / PEMBELIAN

Sila email kepada saya di niza.azman@gmail.com dengan details seperti di bawah:

Nama:
No Tel:
Alamat:
Produk:
Kuantiti:
Harga:

Selain itu,anda juga boleh tinggalkan pesanan di kotak komen produk berkenaan.

Untuk makluman anda, saya tidak memegang stok yang banyak.Jika produk yang anda minta tiada dalam simpanan stok saya,saya memohon kepada anda untuk menunggu dalam masa 5-7 hari untuk barang sampai ke tangan anda.

Barang yang telah dipos tidak boleh dikembalikan.

PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat melalui:
Maybank Berhad : 112464112946 (Norhasniza Binti Abdul Rani).
Sila emailkan kepada saya slip pembayaran.

Jika tiada stok dalam simpanan saya, saya akan meminta anda untuk bank-in deposit sebanyak RM40 terlebih dahulu. Apabila barang telah smpai ke tangan saya,saya akan memberitahu anda dan meminta anda untuk bank-in selebihnya dan saya akan terus pos kepada anda.

PENGHANTARAN

Penghantaran akan dibuat setelah pembayaran dan bukti pembayaran telah diterima.
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!! sehingga diberitahu kelak.
Setelah barang dipos,tracking number akan diberitahu.
 
http://www.blogger.com/html?blogID=3474171814412705202